Sprzedaż dla instytucji
Obsługujemy zamówienia od instytucji z odroczonym terminem płatności
Mając na uwadze wymogi formalne, jakie obowiązują instytucje publiczne przy składaniu zamówień wystawiamy faktury z odroczonym, 14-dniowym terminem płatności.
Warunkiem uzyskania faktury dla jednostki samorządu terytorialnego, placówek oświatowych czy służb mundurowych jest przesłanie zamówienia zgodnie z poniższymi wytycznymi.
Po zrealizowaniu zamówienia na wskazany adres e-mail instytucji przesyłana jest faktura.
Przesłane zamówienie powinno zawierać:
- nazwę i adres nabywcy / odbiorcy,
- dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za zamówienie,
- opis zamawianych produktów z numerami katalogowymi i ilością zamawianych produktów,
- adres dostawy,
- podpis osoby upoważnionej do składania zamówienia
Zamówienie proszę przesłać na adres e-mail.
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji lub pomocy w doborze odpowiedniego urządzenia zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Dane kontaktowe:
Telefon: 34 329 82 57
Adres e-mail : sklep@urmik.pl